Archiwum kwiecień 2008, strona 3


Nowe doładowania w mBank mobile
Autor: orientalny
23 kwietnia 2008, 15:25

mBank mobile udostępnił swoim Klientom atrakcyjną formę doładowań.

Klienci sieci mBank mobile, którzy zakupią doładowanie za kwotę 5 PLN przedłużą ważność konta o 2 dni dla połączeń wychodzących i 30 dni dla przychodzących. Jeżeli zdecydują się na zakup doładowania o wartości 10 PLN będą mogli dzwonić przez 10 dni i odbierać połączenia przez 40 dni.

Do tej pory posiadacze mBank mobile, aby zachować ważność konta musieli doładować swój telefon na kwotę minimum 20 PLN - dzięki temu mogli wykonywać połączenia przez kolejne 30 dni oraz odbierać połączenia przez 60 dni.

Zasilenia przedłużające ważność konta o wartościach niższych niż 20 zł to funkcjonalność od dawna oczekiwana przez Klientów mBank mobile. Dziś, kiedy doładowanie konta telefonicznego mBank mobile można dokonać przez Internet w każdym miejscu na świecie, niski nominał zasileń przedłużających, to maksymalna korzyść dla naszych Klientów - mówi Michał Szelągowski odpowiedzialny za projekt mBank mobile. Dodatkowo, posiadacze mBank mobile korzystający z programu „Minuty za Zakupy", dzięki usłudze stałego doładowania, mają pełną kontrolę nad utrzymaniem ważności swojego konta. Program gwarantuje im darmowe zasilenie telefonu za płatności kartami mBanku - dodaje.

W mBank mobile doładowanie Klient może zrealizować za pomocą systemu transakcyjnego mTRANSFER, a także:

KARTY kredytowej, eKARTY, MultiTransferu.

mBank mobile to telefonia komórkowa mBanku - unikalne połączenie usług telekomunikacyjnych i bankowych. Jedna prosta, przejrzysta oferta - jedna stawka 45 groszy za minutę i 14 groszy za SMS do wszystkich sieci - to podstawowy wyróżnik usługi.

Sony Ericsson przedstawia model G502
Autor: orientalny
23 kwietnia 2008, 13:19

Sony Ericsson zaprezentował dziś G502 – kompaktowy telefon, dzięki któremu firma rozszerza gamę urządzeń z dostępem do Internetu.

 

Wprowadzenie do oferty G502 pozwoli na dotarcie do większego i bardziej ukierunkowanego kręgu odbiorców. Model G502, należący do ekonomicznego segmentu, umożliwia korzystanie z potęgi sieci i pozwala „być na czasie” jeszcze większej liczbie użytkowników. Zapewnia surfowanie w sieci z dużą prędkością oraz szybkie pobieranie plików.

 

 

„Telefon G502 to najnowszy model z uznanej już linii klasycznych telefonów Sony Ericsson, które w niedużej, kieszonkowej obudowie mieszczą ogromną liczbę funkcji oszczędzających czas" powiedział Martin Winkler, Director of Global Marketing and Head of Multimedia Web w Sony Ericsson. „Telefon ten jest doskonalszy od jego poprzedników, ponieważ został wyposażony w HSDPA do bardzo szybkiego łączenia się z Internetem, co czyni go atrakcyjnym dla ludzi pragnących dobrze zarządzać swoim napiętym kalendarzem."


Telefon G502 posiada najnowszą wersję Google™ Maps for Mobile, pozwalając na oglądanie map przedstawionych jako widok z satelity o doskonałej jakości, a także na przeglądanie wykazów lokalnych restauracji i hoteli, wraz ze wszelkimi dostępnymi recenzjami lub rankingami. W celu nawigacji, po prostu wprowadź dane miejsca, w którym się znajdujesz oraz miejsca przeznaczenia, a otrzymasz wskazówki jak tam dotrzeć, punkt po punkcie. Podłączenie do telefonu urządzenia GPS HGE-100 jest sposobem na to, aby sprawić, że - dzięki funkcji GPS - nigdy się nie zgubisz.

 

Łatwe korzystanie z poczty elektronicznej, prosta konfiguracja

Dostęp do poczty elektronicznej, kiedy jest się w ruchu nie jest czymś zarezerwowanym tylko dla osoby o wysokiej pozycji zawodowej. Gdy masz telefon G502 dostęp do Twojego własnego konta poczty elektronicznej nie może być prostszy. Łatwy kreator ustawień prowadzi cię poprzez serię bardzo prostych kroków tak, aby Twoje aktualne konto pocztowe zostało przekierowane na Twój telefon komórkowy. Jeżeli zaś potrzebujesz funkcji "push e-mail", wówczas telefon G502 będzie obsługiwał również Exchange ActiveSync® dla Twojego bezpieczeństwa i pełnej mobilności.

 

Co tylko zechcesz i kiedy zechcesz

Dostęp do Twoich ulubionych stron internetowych jest teraz czterokrotnie szybszy niż przy standardzie 3G (UMTS), dzięki HSDPA, w który wyposażony jest model G502. Jeżeli odwiedzasz jedną konkretną stronę internetową częściej niż inne, możesz wybrać kanały RSS (Real Simple Syndication), co da Ci dostęp za jednym kliknięciem na tę stronę z pulpitu Twojego telefonu. Co więcej, wprowadzona wcześniej aplikacja do podawania prognozy pogody pozwoli Ci sprawdzać pogodę zanim wyjdziesz z domu, a więc na pewno będziesz przygotowany na nieoczekiwane ulewy.

 

G502 jest telefonem UMTS/HSDPA 2100 oraz GSM/GPRS/EDGE 900/1800/1900 i będzie  dostępny w kolorze Champagne Black i Brilliant Hazel na wybranych rynkach od drugiego kwartału 2008.

 

Janmedia transmituje na żywo VII Kongres...
Autor: orientalny
23 kwietnia 2008, 13:10
Janmedia Interactive realizuje trzydniową transmisję VII Kongresu PR na żywo w Internecie. Wydarzenie można śledzić na stronie www.newsline.pl/transmisja. Jest to możliwe dzięki oprogramowaniu Rainforest Media Server, które obsłuży około tysiąca jednoczesnych użytkowników.


Kongres Public Relations jest imprezą cykliczną, która w tym roku odbywa się w dniach 23-25 kwietnia w siedzibie WSIiZ w Rzeszowie. To coroczne spotkanie praktyków oraz naukowców zajmujących się problematyką PR, skupia przedstawicieli powszechnie znanych firm i instytucji. Janmedia Interactive jest tegorocznym partnerem korporacyjnym Kongresu PR.
 

Plan wydarzenia dostępny jest na stronie www.kongrespr.pl.

Pracy szukajcie w internecie – w styczniu...
Autor: orientalny
22 kwietnia 2008, 14:08
Średnio co 20 sekund pojawia się w polskim internecie ogłoszenie rekrutacyjne. Łącznie w 2007 roku pracodawcy umieścili w sieci ponad 1,5 miliona ofert pracy. Przez internet rekrutowało ponad 47 tys. firm i innych organizacji. Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce to przedstawiciel handlowy. To dane, które znalazły się w raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” przygotowanym przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.

Pracy szukaj jesienią i zimą
W 2007 roku najszybciej można było znaleźć nową pracę w styczniu, we wrześniu i w październiku. Wtedy ukazywało się najwięcej ogłoszeń o pracę – ponad 130 tys. każdego z ww. miesięcy. Wtedy też rekrutowało najwięcej pracodawców – ponad 11 tys. w styczniu i ponad 12 tys. we wrześniu i w październiku. – Postanowienia noworoczne kandydatów i nowe budżety pracodawców to motory napędowe styczniowego boom’u rekrutacyjnego. Z kolei po wakacjach wracamy do pracy z nowymi przemyśleniami i również zaczynamy myśleć o zmianach. Pracodawcy doskonale to wyczuwają – tłumaczy sezonowość rynku rekrutacyjnego dr Dorota Bachman, ekspert ds. pracy i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl.
Najmniej ofert pracy pojawiło się w sieci w listopadzie i w lipcu, a najmniej pracodawców rekrutowało w kwietniu 2007.

Wojna o talenty?

63% ofert rekrutacyjnych opublikowanych w polskim internecie w 2007 roku skierowanych było do specjalistów bez wyższego wykształcenia i pracowników fizycznych. Tylko w co 4 ogłoszeniu pracodawca zgłaszał potrzebę zatrudnienia specjalisty z wyższym wykształceniem. 11% ofert kierowano do niższej kadry kierowniczej, a tylko 2% do menadżerów wyższego szczebla. – Te wyniki pokazują, prawdziwe problemy zdecydowanej większości firm w Polsce. Brakuje już nie tylko tzw. talentów – czyli świetnie wykształconych pracowników znających języki. Coraz większe problemy widać w znalezieniu rąk do ciężkiej pracy – komentuje Dorota Bachman.

Przedstawiciela zatrudnią od zaraz
Zdecydowanie najbardziej rozchwytywani na rynku pracy są przedstawiciele handlowi oraz sprzedawcy i ekspedienci. Pracodawcy mają dla nich łącznie prawie 280 tys. ofert – czyli prawie 19% wszystkich ogłoszeń, które ukazały się w sieci. Wśród zawodów specjalistycznych, wymagających wysokich kwalifikacji, przodują księgowi i programiści.

Bezrobotni mało mobilni
Ponad 50% wszystkich ogłoszeń rekrutacyjnych pochodziło z 4 województw: mazowieckiego, śląskiego,  dolnośląskiego i wielkopolskiego. Pracodawcy z województwa mazowieckiego opublikowali w ciągu minionego roku więcej ofert pracy niż łącznie pracodawcy z 10 województw: łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, zachodniopomorskiego, podkarpackiego, lubelskiego, lubuskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, opolskiego i podlaskiego.
- Słaby dostęp do informacji o rynku pracy i bardzo niska mobilność to jedne z powodów problemów polskiego rynku pracy zdefiniowane przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Moim zdaniem to, oprócz szarej strefy, zdecydowanie najważniejsze przyczyny wciąż wysokiego bezrobocia – mówi dr Bachman.

Więcej informacji o raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” znajduje się na GazetaPraca.pl.
Grupa TP uruchomiła Wirtualne Muzeum Powstania...
Autor: orientalny
22 kwietnia 2008, 13:56

Internauci mogą od dziś, pod adresem www.1944.wp.pl, odwiedzać pierwsze polskie wirtualne i interaktywne muzeum. To jedno z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań na świecie. Realizacja pomysłu była możliwa dzięki wsparciu Grupy TP.

Koncepcja wirtualnego muzeum powstała w Fundacji Grupy TP, a multimedialną platformę zaprojektowała i wykonała Wirtualna Polska.

„Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego, to pierwszy tego typu projekt w Polsce, który zaprasza do interaktywnego spaceru po salach wystawienniczych. Dzięki temu goście, którzy nie mają możliwości osobistych odwiedzin mogą zapoznać się z atmosferą Muzeum Powstania Warszawskiego" - powiedział Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.

Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego to o wiele więcej niż jedynie zbiór eksponatów muzeum przeniesiony do Internetu. Dzięki technologii 3D, w której zbudowana jest wirtualna platforma, użytkownicy mogą „dotknąć" historii i bezpośrednio doświadczyć tamtych dni.

- To wspaniałe, że nowoczesne technologie zostały wykorzystane do tego, by na nowo odżyły wielkie momenty naszej historii i towarzyszące im emocje. Wierzę, że dzięki tej wirtualnej podróży do historii pamięć o powstańcach przetrwa zwłaszcza w sercach młodych ludzi - powiedział Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej. - Jestem dumny, że Grupa TP mogła po raz kolejny pomóc zachować część naszego dziedzictwa dla następnych pokoleń.

Wirtualne muzeum oglądamy okiem interaktywnej kamery, poruszającej się według określonych ścieżek. Połączenie technologii flash, dźwięku i wideo to nie tylko wspaniałe widowisko - użytkownikom zapewniono wysoki poziom interakcji, pozwalając na sterowanie ruchem kamery czy wchodzenie do wybranych pomieszczeń. Każde z nich ma swoją historię i niepowtarzalną atmosferę. Eksponaty są przedstawione w postaci trójwymiarowej
i z fotorealistyczną dokładnością - każdy z nich można dokładnie obejrzeć ze wszystkich stron, a przy wybranych zapoznać się z jego historią i wspomnieniami Powstańców.

Tę pasjonującą i silnie nasyconą emocjami historię uzupełniają dziesiątki multimediów i niestandardowych rozwiązań interaktywnych,  składających się na fascynującą całość.