Archiwum czerwiec 2008, strona 3


Era ma promować telefon komórkowy i stacjonarny...
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:16

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, w lipcu br. uruchomi innowacyjną usługę - telefon stacjonarny i komórkowy w jednym. Operator pracuje nad działaniami wspierającymi reklamowo i marketingowo nową ofertę. Klient, kupując abonament w Erze, na jednej karcie SIM otrzyma numer komórkowy i stacjonarny (wraz z przypisanym mu w zależności od miejsca zamieszkania numerem kierunkowym). Przebywając w tzw. strefie domowej (w promieniu maksimum 500 m od domu), będzie mógł wykonywać połączenia do sieci stacjonarnych za 0,20 zł za minutę z naliczaniem sekundowym oraz odbierać połączenia przychodzące na telefon stacjonarny. Korzystając z telefonu w strefie domowej, będzie dostępny zarówno pod numerem stacjonarnym, jak i komórkowym. Poza domem telefon funkcjonuje jako zwykły telefon komórkowy (koszt połączeń według wybranej taryfy). Dotychczasowi abonenci Ery będą mogli dokupić ten abonament domowy za 5 zł brutto miesięcznie. Usługi telefonii stacjonarnej Ery dostępne są w całym kraju we wszystkich 49 strefach numeracyjnych - PTC oferuje je w oparciu o dostęp do linii TP SA pod nazwami Era Domowa i Era Firmowa.

TelForceOne ma umowę z PTC
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:15

TelForceOne będzie dystrybuować pakiety startowe TAK TAK. Liczy na istotne przychody. Umowa z Polską Telefonią Cyfrową zakłada, że TelForceOne będzie sprzedawać pakiety startowe Tak Tak (czyli karty SIM wraz z kompletem broszur) - podał serwis pb.pl. „Wysoka rozpoznawalność marki kontrahenta i popularność oferowanej przez niego usługi Tak Tak pozwala szacować, że wartość transakcji generowanych na podstawie niniejszej umowy może być istotna” – napisał zarząd w komunikacie.

 

źródło media

Polkomtel realizuje teaser nowej oferty pod...
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:15

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczął kampanię teaserową swojej nowej oferty. Według naszych nieoficjalnych informacji chodzi o ofertę pre-paid. Nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Nie ma musu" (uruchomiono także specjalny serwis Niemamusu.pl) przygotowała dla operatora agencja reklamowa Team One. Reklamy teaserowe pojawiły się m.in. na outdoorze (tablice wielkoformatowe). Szczegóły nowej oferty operator ujawni 5 czerwca br. i wtedy też należy się spodziewać rozwinięcia właściwej części działań reklamowych. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Universal McCann.

 

źródło pap