Najnowsze wpisy, strona 22


Nowe Orange Go kibicuje Orange Ekstraklasie!...
Autor: orientalny
31 marca 2008, 15:45

Sponsor Orange Ekstraklasy przygotował specjalny, limitowany zestaw dla kibica. Zawiera on telefon Nokia 2630, starter Nowe Orange Go, piłkarskie etui na telefon i 3000 SMS-ów do wykorzystania.

Zestaw Orange Ekstraklasa można kupić już za 169 złotych we wszystkich punktach sprzedaży operatora Orange. Nokia 2630 to popularny telefon z aparatem fotograficznym VGA  o czterokrotnym zbliżeniu, łączem Bluetooth, radiem, systemem głośnomówiącym i dostępem do internetu.

Nowe Orange Go to pierwsza na polskim rynku oferta na kartę z taryfą malejąca. Oznacza to, że stawki na połączenia, SMS-y i MMS-y maleją proporcjonalnie do wartości doładowania. Więcej informacji na temat Nowego Orange Go można znaleźć na stronie internetowej http://www.orange.pl/.

Motorola W230 – krystalicznie czysty przekaz...
Autor: orientalny
31 marca 2008, 11:48

Motorola wprowadza technologie zarezerwowane dotychczas dla telefonów z najwyższej półki do modeli na każdą kieszeń. Mobilna muzyka i świetna jakość dźwięku – to podsumowanie telefonu W230.

 

Warszawa, 31 marca 2008 – Motorola (NYSE: MOT) wprowadza do przystępnych cenowo telefonów technologie i funkcje zarezerwowane do tej pory dla najdroższych produktów. Nowy telefon W230 został wyposażony w odtwarzacz MP3, gniazdo zewnętrznej karty pamięci, a co najważniejsze – w unikatową technologię Motoroli CrystalTalk™, która pozwala na komfortową rozmowę nawet w hałaśliwym otoczeniu.

 

– Dla Motoroli ważna jest satysfakcja klienta. Nawet w tańszych telefonach chcemy zapewnić użytkownikom wygodne korzystanie z podstawowych funkcji. Ale też dodajemy coś ekstra, coś, co zapewni świetną rozrywkę – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

 

Model W230 to pierwszy telefon w przystępnej cenie wyposażony w opatentowaną przez Motorolę technologię CrystalTalk™. Dzięki niej nawet na ruchliwym skrzyżowaniu, w pomieszczeniu pełnym ludzi czy w autobusie można cieszyć się komfortem rozmowy. Poziom szumów z otoczenia zostaje zredukowany za pomocą specjalnych algorytmów filtrowania, a głos mówiącego pozostaje czysty i wyraźny.

 

W telefonie umieszczono gniazdo kart microSD, pozwalające na rozszerzenie pamięci telefonu nawet do 2GB i zachowanie ulubionej muzyki. Z kolei złącze miniUSB umożliwia łatwą i szybką wymianę danych z komputerem, dzięki czemu można stworzyć własną biblioteczkę muzyczną. Korzystanie z niej ułatwiają dedykowane przyciski muzyczne. Dają one dostęp zarówno do radia, jak
i odtwarzacza. Pozwalają na przewinięcie do następnego lub powrót do poprzedniego utworu, zatrzymanie muzyki oraz regulację głośności.

 

Motorola nie zapomniała również o tych, którzy wolą audycje radiowe i wyposażyła W230 w odbiornik radia FM.

 

Wytrzymała bateria zapewnia możliwość długiego słuchania muzyki oraz rozmów
z przyjaciółmi. Wszystkie te funkcje zostały zamknięte w niewielkiej, dwukolorowej obudowie o klasycznym kształcie batonika.

 

Wybrane MOTOcechy:

wyświetlacz: 1.6”; o rozdzielczości 128x128 pikseli, 65 tys. kolorów CSTN;wbudowany odtwarzacz MP3;wbudowane radio FM stereo z funkcją RDS;dedykowane przyciski muzyczne, dające szybki dostęp do radia oraz odtwarzacza;możliwość rozszerzenia pamięci do 2GB  za pomocą kart microSD;pierwszy telefon w przystępnej cenie wyposażony w technologię CrystalTalk™ wyciszająca szumy i hałas oraz dostosowująca poziom głośności rozmowy
do warunków otoczenia;GPRS (klasa10);złącze miniUSB 2.0;kontakt poprzez SMS, MMS;rozwiązanie QuickTEXT, dzięki któremu wystarczy 5 kliknięć, aby stworzyć
i wysłać wiadomość;wymiary 110,97x45x14,7; waga 80 gram;wytrzymała bateria: czas rozmowy do 570 minut, czas czuwania do 465 godz.

 

Motorola W230 jest już dostępna w cenie ok. 250 zł w sprzedaży detalicznej oraz
u operatora Orange w ofercie Orange Music.

 

Więcej o Motoroli W230 tutaj

 

Informacje o Motoroli

Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, cyfrowe urządzenia multimedialne, modemy przewodowe, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2007 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,6 mld USD.

Więcej informacji na www.motorola.com

Mobile World Congress: LG prezentuje telefon...
Autor: orientalny
29 marca 2008, 16:25
Firma LG, lider technologii i wzornictwa w komunikacji mobilnej, wprowadza na światowe rynki model LG KF600 bogaty w funkcje i prosty w obsłudze telefon, niemalże czytający w myślach użytkownika, dzięki niespotykanemu interfejsowi InteractPad™.



W zastosowanym interfejsie InteractPad™ fizyczne klawisze nawigacyjne zastąpiono zmieniającymi się w zależności od kontekstu przyciskami wirtualnymi, ułatwiającymi dostęp do zadań. Nowy interfejs został opracowany przez LG w odpowiedzi na potrzebę uproszczenia nawigacji po zaawansowanych funkcjach nowoczesnych telefonów.


InteractPad™ w modelu LG KF600 wyświetla wirtualne przyciski menu potrzebne do wykonania odpowiednich zadań, dzięki czemu nie trzeba wyszukiwać poszczególnych funkcji.
Jest to rozwiązanie o wiele prostsze niż nawigacja za pomocą klawiszy i eliminuje konieczność zapamiętywania funkcji klawiszy. Wirtualne przyciski są większe i lepiej rozmieszczone niż klawisze, co dodatkowo ułatwia obsługę telefonu.



InteractPad™ to idealny interfejs sterowania funkcjami multimedialnymi telefonu, takimi jak cyfrowy odtwarzacz audio, aparat fotograficzny i kamera wideo. Funkcje nie są przypisane do klawiszy, dzięki czemu każda z nich ma własny, intuicyjny interfejs, niezmiernie ułatwiający obsługę.



Dodatkowe ułatwienie zapewniają reakcje dźwiękowe, wizualne i dotykowe interfejsu InteractPad™. Naciśnięty przycisk wirtualny staje się większy, a telefon delikatnie wibruje i wydaje krótki dźwięk. Reakcja interfejsu zwiększa realizm przycisków wirtualnych i wygodę oraz prostotę użytkowania telefonu.



W telefonie LG KF600 zastosowano osiem dynamicznych, eleganckich i zabawnych motywów interfejsu graficznego, co nadaje mu niepowtarzalny charakter, a tym samym stwarza użytkownikom wiele opcji do personalizacji telefonu.



Motywy graficzne, inspirowane są m.in. dziełami znanego artysty Keitha Haringa
i wpływają na wszystkie aspekty interfejsu LG KF600, włącznie z nawigacyjnym InteractPad™. Oznacza to, że gdy użytkownik wybiera główne motyw, odpowiednio zmienia się cała grafika aplikacji, menu, ikon i tapet.


Model LG KF600 przewyższa zaawansowaniem wszystkie inne telefony z wysuwaną klawiaturą i jest niezwykle prosty w obsłudze dzięki niespotykanemu interfejsowi i systemowi nawigacji przez InteractPad™.


„LG KF600 i InteractPad™ są doskonałym przykładem, jak firma LG ułatwia korzystanie z telefonów, stosując udoskonaloną technologię interfejsu użytkownika – mówi Dr Skott Ahn, prezes LG Electronics Mobile Communications. Wzornictwo tego modelu jest skoncentrowane na prostocie obsługi i reprezentuje najnowsze osiągnięcia LG w produkcji praktycznych telefonów.
Model ten to dopiero zapowiedź nowego trendu na rynku telefonii komórkowej, ponieważ firma LG bada i opracowuje nowe metody prostszej obsługi i będzie nadal skupiać się na funkcjach zapewniających praktyczne korzyści użytkownikom”.


Model LG KF600 wyposażono we wszechstronne funkcje multimedialne, takie jak aparat fotograficzny o rozdzielczości 3 megapikseli, odtwarzacz MP3, kamerę wideo, radio FM, Bluetooth i inne. Jego ergonomiczny kształt idealnie współgra z eleganckim, błyszczącym wykończeniem.


Telefon LG KF600 jest również tegorocznym zdobywcą nagrody 2008 iF product design award.
Srebrna odsłona telefonu PRADA od LG
Autor: orientalny
29 marca 2008, 16:25

Telefon PRADA od LG, wprowadzony w zeszłym roku, okazał się niekwestionowanym światowym sukcesem i przyciągnął uwagę osób ceniących klasyczny styl i elegancję w połączeniu z nową technologią. Mając na uwadze ogromne zainteresowanie tym modelem, Prada i LG postanowiły stworzyć nową, srebrną wersję kolorystyczną telefonu.


Prada od LG w srebrnej tonacji to wciąż unikatowy, luksusowy telefon, który oczarowuje wyglądem i precyzją wykonania. Dużą uwagę zwrócono na doskonale dobrane i wykonane akcesoria dostępne w zestawie. Oprócz wyglądu, w najnowszym modelu zmieniono także kilka funkcji, wprowadzając dodatkowe udogodnienia dla użytkowników, np. pisząc wiadomości można teraz korzystać z wirtualnej klawiatury w układzie QWERTY. Co więcej, zwiększona została także żywotność baterii.


“Srebrna PRADA od LG to nowe wydanie telefonu, który stał się na światowych rynkach prawdziwą ikoną stylu i zdobył uznanie za swoją innowacyjność” – mówi Dariusz Marnic, Specjalista ds. Marketingu GSM w LG. “Nowy model PRADY od LG daje możliwość wyboru modelu, który pasuje do ich stylu życia i pozwala się wyróżnić”.


Najnowszy model srebrna Prada od LG będzie dostępny w 18 europejskich krajach od 18 stycznia br. m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech. W Polsce będziemy musieli na niego jeszcze poczekać.

 

 

Plany rozwoju telefonii mobilnej LG Electronics...
Autor: orientalny
29 marca 2008, 16:24
GSMA Mobile World Congress, Barcelona:
LG Mobile spodziewa się 38% wzrostu na rynku europejskim w roku 2008



LG Electronics Mobile na podstawie bardzo dobrych wyników w roku 2007, planuje sprzedaż ponad 13,5 miliona urządzeń w roku 2008, co oznacza planowany 38-procentowy wzrost sprzedaży w regionie europejskim. Celem LG jest również zwiększenie udziału w rynku europejskim do 10 % przy jednoczesnym wzmocnieniu obecności w segmencie 3G i umocnieniu wizerunku LG jako marki premium.


LG Electronics Mobile Communications Company (LG) osiągnęła w Europie w roku 2007 łączną sprzedaż 9,8 miliona urządzeń z segmentu telefonii komórkowej na kwotę 1,86 miliarda USD, co oznacza 36-procentowy wzrost w porównaniu do roku 2006.


Nowa technologia w połączeniu z designem
W roku 2008, LG zaoferuje klientom nowe portfolio produktów, w tym linię telefonów komórkowych utrzymaną w nowoczesnym wzornictwie, stanowiące prawdziwe dzieła sztuki użytkowej. Mimo zaawansowanych funkcji multimedialnych, nowe telefony LG będą jednocześnie niezwykle proste w obsłudze.


Kierunek rozwoju
Kierunek rozwoju produktów, LG będzie nadal opierać na opracowywaniu telefonów zapewniających użytkownikom maksymalną wygodę i radość z użytkowania.
W związku z tym firma postawiła sobie za cel wejście do europejskiej czołówki rynku najwyższej klasy telefonów 3G i będzie pozycjonować się jako kluczowy producent luksusowych telefonów obsługujących telewizję komórkową i Internet.


GSMA Mobile World Congress 2008 w Barcelonie
11 lutego 2008 r., na światowej konferencji GSMA Mobile World Congress 2008 w Barcelonie, LG zaprezentuje nowe urządzenia komórkowe, wprowadzane na rynek europejski w pierwszej połowie roku 2008.

Koncentracja na rynku telefonów 3G UMTS (WCDMA) w Europie
W ramach planu dostarczania urządzeń obsługujących telewizję i Internet, LG ma zamiar w 2008r podwoić w stosunku do roku 2007 proporcję telefonów 3G UMTS (WCDMA) w ofercie kierowanej na rynek europejski. Firma LG już uzyskała silną pozycję startową w segmencie 3G i będzie nadal ją umacniać, wprowadzając zaawansowane telefony najwyższej klasy na europejski rynek 3G.

Według prognoz w roku 2008 rynek 3G UMTS (WCDMA) ma wzrosnąć (z 34 procent w roku 2007) do 64 procent wartości całego rynku telefonów.


Aktywność LG w Europie w roku 2007

W roku 2007 telefon LG Chocolate, (pierwszy z serii LG Black Label) jako pierwszy produkowany w Korei, został sprzedany w 15 milionach sztuk.
Wprowadzony na rynek europejski w tym samym roku telefon LG Shine okazał się godnym następcą modelu Chocolate, a jego sprzedaż sięgnęła ponad 5 milionów sztuk.
Model PRADA od LG, pierwszy na świecie telefon wyposażony w pełny interfejs dotykowy, zyskał duże uznanie użytkowników za niespotykane i wyrafinowanie eleganckie wzornictwo.

W listopadzie 2007 r. firma LG wprowadziła na rynek europejski model LG Viewty, pierwszy telefon z nowego segmentu supernowoczesnych, multimedialnych modeli z wysoko zaawansowanymi funkcjami oraz telefon LG-KS20 z HSDPA typu smartphone z dużym, kolorowym ekranem dotykowym.
Telefony te doskonale odzwierciedlają koncentrację LG na modelach o bogatych funkcjach i pionierskim wzornictwie.

W ciągu pierwszych dziesięciu tygodni od wprowadzenia LG Viewty na rynek europejski sprzedano ponad 750 000 telefonów. Aktualnie każdego dnia telefony te znajdują 10 000 nowych nabywców w Europie. LG planuje wprowadzenie do sprzedaży następnych telefonów typu smartphone, które będą utrzymane w eleganckim i nowoczesnym stylu.