Plany rozwoju telefonii mobilnej LG Electronics...
29 marca 2008, 16:24
LG Mobile spodziewa się 38% wzrostu na rynku europejskim w roku 2008
LG Electronics Mobile na podstawie bardzo dobrych wyników w roku 2007, planuje sprzedaż ponad 13,5 miliona urządzeń w roku 2008, co oznacza planowany 38-procentowy wzrost sprzedaży w regionie europejskim. Celem LG jest również zwiększenie udziału w rynku europejskim do 10 % przy jednoczesnym wzmocnieniu obecności w segmencie 3G i umocnieniu wizerunku LG jako marki premium.
LG Electronics Mobile Communications Company (LG) osiągnęła w Europie w roku 2007 łączną sprzedaż 9,8 miliona urządzeń z segmentu telefonii komórkowej na kwotę 1,86 miliarda USD, co oznacza 36-procentowy wzrost w porównaniu do roku 2006.
Nowa technologia w połączeniu z designem
W roku 2008, LG zaoferuje klientom nowe portfolio produktów, w tym linię telefonów komórkowych utrzymaną w nowoczesnym wzornictwie, stanowiące prawdziwe dzieła sztuki użytkowej. Mimo zaawansowanych funkcji multimedialnych, nowe telefony LG będą jednocześnie niezwykle proste w obsłudze.
Kierunek rozwoju
Kierunek rozwoju produktów, LG będzie nadal opierać na opracowywaniu telefonów zapewniających użytkownikom maksymalną wygodę i radość z użytkowania.
W związku z tym firma postawiła sobie za cel wejście do europejskiej czołówki rynku najwyższej klasy telefonów 3G i będzie pozycjonować się jako kluczowy producent luksusowych telefonów obsługujących telewizję komórkową i Internet.
GSMA Mobile World Congress 2008 w Barcelonie
11 lutego 2008 r., na światowej konferencji GSMA Mobile World Congress 2008 w Barcelonie, LG zaprezentuje nowe urządzenia komórkowe, wprowadzane na rynek europejski w pierwszej połowie roku 2008.
Koncentracja na rynku telefonów 3G UMTS (WCDMA) w Europie
W ramach planu dostarczania urządzeń obsługujących telewizję i Internet, LG ma zamiar w 2008r podwoić w stosunku do roku 2007 proporcję telefonów 3G UMTS (WCDMA) w ofercie kierowanej na rynek europejski. Firma LG już uzyskała silną pozycję startową w segmencie 3G i będzie nadal ją umacniać, wprowadzając zaawansowane telefony najwyższej klasy na europejski rynek 3G.
Według prognoz w roku 2008 rynek 3G UMTS (WCDMA) ma wzrosnąć (z 34 procent w roku 2007) do 64 procent wartości całego rynku telefonów.
Aktywność LG w Europie w roku 2007
W roku 2007 telefon LG Chocolate, (pierwszy z serii LG Black Label) jako pierwszy produkowany w Korei, został sprzedany w 15 milionach sztuk.
Wprowadzony na rynek europejski w tym samym roku telefon LG Shine okazał się godnym następcą modelu Chocolate, a jego sprzedaż sięgnęła ponad 5 milionów sztuk.
Model PRADA od LG, pierwszy na świecie telefon wyposażony w pełny interfejs dotykowy, zyskał duże uznanie użytkowników za niespotykane i wyrafinowanie eleganckie wzornictwo.
W listopadzie 2007 r. firma LG wprowadziła na rynek europejski model LG Viewty, pierwszy telefon z nowego segmentu supernowoczesnych, multimedialnych modeli z wysoko zaawansowanymi funkcjami oraz telefon LG-KS20 z HSDPA typu smartphone z dużym, kolorowym ekranem dotykowym.
Telefony te doskonale odzwierciedlają koncentrację LG na modelach o bogatych funkcjach i pionierskim wzornictwie.
W ciągu pierwszych dziesięciu tygodni od wprowadzenia LG Viewty na rynek europejski sprzedano ponad 750 000 telefonów. Aktualnie każdego dnia telefony te znajdują 10 000 nowych nabywców w Europie. LG planuje wprowadzenie do sprzedaży następnych telefonów typu smartphone, które będą utrzymane w eleganckim i nowoczesnym stylu.
Dodaj komentarz