Archiwum maj 2008, strona 6


Cube Group rozreklamuje Tlenofon
Autor: orientalny
Tagi: cube   tlenofon   group  
01 maja 2008, 16:42

Agencja Cube Group przeprowadzi w internecie działania reklamowe dla Tlenofonu.

Celem akcji jest zakomunikowanie korzyści wynikających z użytkowania telefonii internetowej (VoIP). Zgodnie z zawartą umową Cube Group odpowiedzialna jest m.in.: za zaplanowanie, zarządzanie i kontrolę efektywności działań promocyjnych Tlenofonu w wyszukiwarce Google oraz w programach afiliacyjnych takich jak Afilo, Novem, a także Zanox. Działania Cube Group to pierwszy etap rozpoczynającej się w najbliższych dniach kampanii reklamowej Tlenofonu.

 

Wiosenne ataki oszustów w sieci
Autor: orientalny
01 maja 2008, 11:12
Wraz z nadejściem wiosny rośnie popularność targów ze starociami oraz ich odpowiedników w sieci. Warto jednak pamiętać o zachowaniu ostrożności przy korzystaniu z internetowych okazji i nie podawać poufnych informacji bankowych ani sprzedającym ani kupującym – przypomina G DATA Software.

Kupuj i sprzedawaj z głową
W Polsce nie brakuje pchlich targów, a na Zachodzie ogromną popularnością cieszą się masowe wyprzedaże staroci, towarzyszące Dniu Królowej w Holandii. Rośnie również zainteresowanie serwisami internetowymi wystawiającymi używane przedmioty, nierzadko w cenach kilkukrotnie wyższych niż na bazarach, choć wciąż dla wielu atrakcyjnych.

Cyberprzestępcy wykorzystują takie okazje, próbując wyłudzić informacje dające dostęp do kont bankowych zarówno od sprzedających jak i kupujących. Atakują poprzez maile phishingowe zachęcające do podania prywatnych danych, potrzebnych rzekomo do sfinalizowania transakcji.

„Maile phishingowe są często tak realistyczne, że niedoświadczeni internauci nie zdają sobie sprawy, iż kontaktują się z cyberprzestępcą” - wyjaśnia Ralf Benzmüller, Dyrektor G DATA Security Labs. - „Tymczasem cyberprzestępcy wykorzystują wszelkie metody, aby zdobyć zaufanie potencjalnych ofiar: konstruują fałszywe witryny sklepowe, zawierające informacje mające je uwiarygodnić, np. dane kontaktowe lub udają zainteresowanych kupnem”.

Uwaga na maile okolicznościowe
Święta narodowe i tak zwane „długie weekendy” są również dla wielu internautów okazją do przesyłania rodzinie i znajomym okolicznościowych zdjęć czy filmów. Tutaj także pojawia się ukryte zagrożenie. Cyberprzestępcy wykorzystują zwyczaj rozsyłania maili świątecznych, dołączając do nich szkodliwe programy. Niezabezpieczone komputery tych, którzy je otworzą zostaną zainfekowane np. programami szpiegującymi typu spyware.

Jak się chronić?
Może się wydawać, że internauci nie mogą zbyt wiele zrobić, aby chronić się przed tak skonstruowanymi atakami, jednak nie jest to prawda.
„Zainstalowanie dobrego pakietu antywirusowego, który skanuje pocztę przychodzącą pozwoli ustrzec komputer przed przejęciem przez spyware, bądź wirusy” - przypomina Ralf Benzmüller. - „Zawsze trzeba uważać, komu podajemy informacje o sobie - jeżeli ktoś prosi nas o udostępnienie prywatnych haseł do dokonania przelewu to najprawdopodobniej jest oszustem. Wiarygodność sklepów można również zweryfikować poprzez serwisy opinii oraz dokładne sprawdzenie adresu podawanego na stronie.”

Informacje o firmie G DATA
G DATA Software to międzynarodowy lider rozwiązań do ochrony komputera – antywirusów, programów do szyfrowania i ochrony danych oraz niszczenia danych poufnych. Portfolio produktów firmy G DATA Software obejmuje rozwiązania zabezpieczające dla klientów końcowych, małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw. Rozwiązania G DATA Software są obecne na rynkach USA, Japonii, Niemiec, Anglii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Kanady, Polski, Korei, Holandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Węgier oraz w Luksemburgu. Międzynarodowa centrala firmy mieści się w Bochum (Niemcy). W Polsce firma ma swoją siedzibę w Szczecinku, z oddziałem handlowym zlokalizowanym w Warszawie.

Jakość
Żaden inny europejski producent programów zabezpieczających nie zdobył w ostatnich 5 latach tak wielu nagród i wyróżnień w testach na arenie międzynarodowej jak i krajowej. G DATA InternetSecurity jest już po raz kolejny zwycięzcą w niezwykle prestiżowych i niezależnych testach Federacji Konsumentów. Firma G DATA Software łączy w swych produktach jakość oraz technologie zabezpieczeń na światowym poziomie. Przykładem jest technologia podwójnego skanowania wykorzystująca dwa niezależne skanery oraz mechanizm natychmiastowej ochrony OutbreakShield.
Netia bogatsza o 456 mln złotych na koncie...
Autor: orientalny
01 maja 2008, 11:05

30 kwietnia 2008 r. Netia SA zainkasowała 131,8 mln Euro w ramach zamknięcia transakcji sprzedaży udziałów w P4 na rzecz Tollerton Investments Limited i Novator Telecom Poland S.a.r.l. Uzyskane środki Netia zainwestuje w rozwijanie usług szerokopasmowych oraz oferty mobilnej pod własną marką.

22 lutego 2008 r. Netia S.A. podpisała wiążącą umowę, na mocy której zgodziła się sprzedać 3% udziałów w kapitale zakładowym P4 na rzecz Tollerton, oraz 20,4% na rzecz Novator. Cena za wszystkie sprzedane udziały to 131,8 mln Euro (ok. 456 mln PLN).

Netia zrealizowała na transakcji 66 procentowy zwrot z inwestycji kapitałowej w P4, wynoszącej 79,5 mln Euro.

Sprzedaż udziałów w P4 pozwoli Netii na kolejne inwestycje, czyli: pełne sfinansowanie strategii rozwoju usług szerokopasmowego dostępu do internetu, oferowanych obecnie zarówno z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury kablowej, jak i najnowocześniejszej technologii bezprzewodowej – WiMAX. Szczególnych nakładów wymagać będzie uwalnianie lokalnych pętli abonenckich TP (LLU), w ramach których dostarczane będą pakiety usług głosowych i internetowych. Ponadto Netia, w oparciu o zachowujące ciągłość umowy z P4, planuje w drugiej połowie 2008 r. wprowadzenie oferty telefonii komórkowej pod własną marką oraz usług konwergentnych.

Finalizacja umowy sprzedaży udziałów w P4 pozwala na realizację planów Netii - wzrost liczby klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu do co najmniej 400 tys. do końca roku oraz wprowadzenie usług mobilnych już w drugiej połowie 2008 roku.

Dodatkowe SMS-y i MMS-y dla klientów ofert...
Autor: orientalny
01 maja 2008, 11:04

Dodatkowe pakiety SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci otrzymają użytkownicy oferty Orange Music Mix oraz Orange Music na kartę, którzy uzupełniali konto co najmniej raz w miesiącu i doładują je ponownie do końca maja br.   

 

Bezpłatne pakiety do wszystkich sieci będzie można wykorzystać do 31 maja 2008, czyli opłaca się jak najszybciej doładować konto. Jeśli użytkownik nie zdąży ich wysłać w okresie promocji, to po jej zakończeniu bezpłatne pakiety będą obowiązyć tylko w sieci Orange. 

Udział w promocji nie wymaga zgłoszenia, gdyż jest udostępniana automatycznie. Liczba dodatkowych SMS-ów i MMS-ów zależy od oferty, wartości doładowania lub wysokości zobowiązania. 

W Orange Music na kartę:

200 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym doładowaniu o wartości 25 zł, 500 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym doładowaniu o wartości 50 zł, 1000 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym doładowaniu o wartości 100 zł.

W Orange Music Mix:
 

250 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym zobowiązaniu o wartości 30 zł, 500 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym zobowiązaniu o wartości 50 zł, 1000 SMS-ów lub MMS-ów przy miesięcznym zobowiązaniu o wartości 75 zł. Prócz bezpłatnych pakietów, użytkownicy ofert Orange Music mogą skorzystać z tanich SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci, za które w czasie promocji zapłacą tylko 1 grosz. W ofercie na kartę - aktywując pakiet 600 SMS/MMS za 6 zł, a w ofercie Mix - aktywując pakiet 500 SMS/MMS za 5 zł.