Archiwum 15 maja 2008


Nowy MIX w PLAY
Autor: orientalny
15 maja 2008, 15:35

Z dniem 15 maja PLAY  wprowadza nowa ofertę Nowy Mix w PLAY co jest uzupełnieniem do wprowadzonych ostatnio ofert Nowy Play na Kartę i Nowy Play Abonament. 

Najbardziej atrakcyjne telefony i pełna kontrola wydatków to podstawowe cechy nowej oferty. Konstrukcja cenowa jest analogiczna to zasad obowiązujących w ofercie Nowy PLAY na Kartę.

Różnica polega jedynie na wyższych progach doładowań i innych okresach ważności połączeń.  W zamian klient otrzymuje jeden z multimedialnych telefonów w bardzo atrakcyjnej cenie.

 Co ważne w ofercie Abonent Nowy Mix w Play nie traci Pakietu Złotówek wraz z końcem ważności konta dla połączeń wychodzących. Promocja wydłuża ich ważność do końca okresu ważności połączeń przychodzących.

Na szczególną uwagę zwraca bardzo atrakcyjna oferta Nowy PLAYFON, w której dostępne są to m.in. LG KU385, Playset, Samsung Z170, Samsung L760 i Sony Ericsson K530i w cenie już od 3 groszy.

Promocja jest dostępna dla osób, które od 15 maja 2008 roku zawrą umowę w ramach oferty Play Mix

Kup telefon PLAY przez Internet.
Autor: orientalny
15 maja 2008, 15:34
PLAY rozszerzył funkcjonalność swojego sklepu internetowego o możliwość zakupu usług abonamentowych.

Od 13 maja klienci zainteresowani usługami multimedialnego operatora PLAY mogą kupić dowolnie wybrany telefon również w Internecie. Tylko na oficjalnej stronie internetowego sklepu dostępna jest najszersza oferta modeli telefonów sprzedawanych przez operatora.

Klienci mogą wybrać jeden z dostępnych planów taryfowych. Jednocześnie dostępna jest, bardzo popularna wśród klientów, funkcja wyboru numeru.

Sklep dostępny jest pod adresem: http://sklep.playmobile.pl

Prowadzimy pracę nad wdrożeniem podpisu elektronicznego w kontekście sprzedaży naszych usług w Internecie co zdecydowanie powinno uatrakcyjnić i ułatwić tę formę kupowania telefonu." - dodaje Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy PLAY.

Sklep internetowy działa od października 2007. W pierwszym okresie sprzedawał usługi prepaid operatora PLAY, akcesoria i biżuterię komórkową. Od początku klienci nabyli tą metodą kilka tysięcy kart. Cały czas rozszerzana jest oferta gadżetów firmowych PLAY.

PTK Centertel kończy rozmowy z Ekstraklasą...
Autor: orientalny
15 maja 2008, 15:31

W związku z upłynięciem 10 maja br. terminu wyznaczonego przez PTK Centertel na zakończenie rozmów z Ekstraklasą S.A. w sprawie przedłużenia współpracy sponsoringowej na trzy kolejne sezony i przekazaną osobiście przez Prezesa Ekstraklasy SA, informacją o odrzuceniu możliwości kontynuowania dalszych rozmów, Zarząd PTK Centertel podjął decyzję o wycofaniu się z planów sponsoringu polskiej ligi w kolejnych latach.

Do podjęcia decyzji przyczyniły się nierealne oczekiwania finansowe spółki Ekstraklasa S.A., rozwijająca się afera korupcyjna, niekontrolowane przez organizatora rozgrywek wybryki chuligańskie i rasistowskie na stadionach oraz przedłużająca się niestabilna sytuacja w lidze, wynikająca z decyzji podjętych przez zjazd PZPN, oraz jej stale obniżający się poziom sportowy.

„Sponsorowanie piłki nożnej to dla PTK Centertel i Grupy TP strategiczny kierunek, w którym uwzględniamy interes ligi i rozwój futbolu w Polsce. Dla firmy jest to jednak także poważna inwestycja, która musi być zgodna z rachunkiem ekonomicznym, warunkami rynkowymi oraz odpowiadać realnej wartości świadczeń sponsorskich. Spełnienie obecnie artykułowanych oczekiwań finansowych, dotyczących samego wynagrodzenia dla Ekstraklasy SA na poziomie 60 mln zł, byłoby ewidentną niegospodarnością i mogłoby zostać zinterpretowane, jako działanie na szkodę spółki, którą kieruję. Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia, które destrukcyjnie wpłynęły na wartość wizerunku całej polskiej piłki ligowej oraz z uwagi na wyraźnie przekazaną nam informację o braku chęci ze strony spółki Ekstraklasa S.A. do kontynuowania rozmów, podjęliśmy decyzję o przeznaczeniu zarezerwowanych środków finansowych na inne projekty" - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu PTK Centertel

Dotychczasowe porozumienie z Ekstraklasą S.A. oraz wartość oferty były jedną z największych inwestycji sponsoringowych na polskim rynku. Nowa propozycja PTK Centertel na przedłużenie sponsorowania ligi złożona w styczniu br. zakładała, mimo ewidentnej spadku wartości oferowanego produktu, jakim jest liga, istotne podniesienie wartości kontraktu sponsorskiego. Orange wstępnie zaoferował 37,5 mln zł za trzyletni kontrakt. Jednak Ekstraklasa S.A. zdecydowała o zamknięciu konkursu bez wyboru oferenta. Była to zaskakująca i niezrozumiała decyzja, tym bardziej, że jak wynikało z niepotwierdzonych informacji - Orange przedstawił najwyższą ofertę. Poinformowała również, że zamierza rozmawiać z każdym potencjalnym sponsorem indywidualnie.

Dlatego w ostatnich dwóch miesiącach PTK Centertel informował Ekstraklasę S.A. o gotowości do podjęcia rozmów w sprawie sponsorowania rozgrywek w trzech kolejnych sezonach od 2008/2009 do 2010-2011. Podtrzymywaliśmy też naszą propozycję, wyznaczając termin 10 maja 2008 na zakończenie rozmów.

***

Dotychczas PTK Centertel zainwestował przez ostatnie 3,5 roku w działania związane z ligą ponad 60 milionów złotych, z czego 35,6 mln złotych zostało przekazane bezpośrednio Ekstraklasie S.A. PTK Centertel, co roku przeznaczał dodatkowy wielomilionowy budżet na aktywności około sponsoringowe, promujące rozgrywki w mediach i pozwalające na nadanie wydarzeniom związanym z Orange Ekstraklasą odpowiedniej rangi i oprawy. By zwiększyć bezpieczeństwo na stadionach i atrakcyjność meczów, Orange wprowadził programy skierowane do kibiców - Orange Fair Play i Gram Fair. Jako sponsor organizował również szkolenia medialne dla piłkarzy oraz szkolenia z zakresu marketingu dla przedstawicieli klubów Orange Ekstraklasy.