Archiwum kwiecień 2008, strona 7


Jadwiga Czartoryska prezesem Fundacji Grupy...
Autor: orientalny
16 kwietnia 2008, 09:27

Rada Fundacji powołała wczoraj Jadwigę Czartoryską na stanowisko prezesa Fundacji Grupy TP.  Podziękowała jednocześnie dotychczasowej prezes Danucie Kowalskiej, za jej wkład i zaangażowanie w pracę Fundacji, którą kierowała od czerwca 2007 r.

Jadwiga Czartoryska jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Wydział Nauk Społecznych paryskiej Sorbony. Karierę zawodową rozpoczęła we Francji, gdzie do 1991 roku pracowała w firmach zajmujących się badaniami rynku, głównie dla instytucji finansowych. Po roku 1991, już w Polsce organizowała biuro Francusko - Polskiej Izby Handlowej, a następnie Centrum Inwestycji Francuskich w Polsce.

Współpracowała z Ministerstwem Integracji Europejskiej i Polską Agencją Rozwoju Regionalnego (1992-1996), gdzie była współautorem pierwszych programów rozwoju regionalnego finansowanych przez PHARE (Unię Europejską). W latach 2000-2006 była dyrektorem Instytutu Polskiego w Paryżu, którego rolą jest promocja Polski za granicą poprzez Kulturę. Ostatnio pracowała w Telekomunikacji Polskiej i była odpowiedzialna za działania public affairs.

TP i Orange najbardziej znanymi sponsorami...
Autor: orientalny
15 kwietnia 2008, 15:49

Telekomunikacja Polska i Orange należą do najbardziej rozpoznawalnych sponsorów polskiego sportu - wynika z badań firmy Pentagon Research, przeprowadzonych we współpracy z portalem Wirtualna Polska.

Do najbardziej znanych marek sponsorujących sport należą Puma (34 proc.), Telekomunikacja Polska, główny sponsor polskiej reprezentacji (28 proc.) i Orange, tytularny sponsor ekstraklasy (25 proc.). Zdecydowana większość polskich kibiców, tak spośród badanych kobiet jak i mężczyzn wie, że TP i Orange angażują się we wspieranie piłki nożnej. W przypadku wyboru marek z zamkniętej listy, najczęściej rozpoznawanym sponsorem był Orange (65 proc.), a tuż za nim TP, na którą wskazało 64 proc. badanych.

Badanie na grupie 4370 internautów deklarujących zainteresowanie sportem zostało przeprowadzone w lutym 2008 roku. Jego celem było poznanie opinii kibiców na temat popularności poszczególnych dyscyplin sportowych, najbardziej rozpoznawalnych sponsorów, oceny transmisji sportowych w stacjach telewizyjnych i najpopularniejszych sieci telefonii komórkowej.

Dla 88 proc. respondentów źródłem nowości sportowych jest telewizja. Jednocześnie 59 proc. kibiców zapewnia o własnej aktywności sportowej. Polskich fanów najbardziej pasjonuje piłka nożna - blisko 90% wskazań. W drugiej kolejności zainteresowanie budzą mecze siatkówki, skoki narciarskie i wyścigi Formuły 1.

W ramach badania, kibiców poproszono także o odpowiedź na pytanie dotyczące sieci telefonii komórkowej, z której korzystają. Okazało się, iż wśród kibiców korzystających z telefonów komórkowych w ramach abonamentu najwięcej użytkowników - 28 proc. ma sieć Orange.

PLAY sponsorem czwartej edycji Polskiego...
Autor: orientalny
14 kwietnia 2008, 15:54

Play multimedialny operator telefonii komórkowej po raz drugi jest głównym sponsorem czwartej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczyna się 14 kwietnia i zakończy 21 kwietnia wielką galą w Teatrze Roma w Warszawie.

Festiwal i Konkurs KTR organizowane jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy. Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia.

W tym roku Play stworzył własną podkategorię - konkurs na reklamowy MMS. Dodatkowo wspiera konkurs young creative, którego laureaci pojadą na festiwal young creative Cannes lions.

W ramach współpracy z SAR Play sponsoruje również konkurs najbardziej efektywnych reklam EFFIE.

Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.

Gala KTR 2008 odbędzie się 21 kwietnia w Teatrze Roma w Warszawie i będzie podsumowaniem Festiwalu. Podczas uroczystości zostaną ogłoszeni zwycięży i wręczone nagrody  w poszczególnych kategoriach.

Sony Ericsson wprowadza nowy poziom personalizacji...
Autor: orientalny
13 kwietnia 2008, 11:44

Sony Ericsson stawia użytkownika w centrum mobilnych doznań multimedialnych wraz z wprowadzeniem na rynek serii telefonów XPERIA.

Warszawa – 1 kwietnia 2008 – Sony Ericsson potwierdził dzisiaj, iż zastosuje program Windows Mobile® 6.1 w swoim wyjątkowym produkcie XPERIA™ X1 - innowacyjnym multimedialnym telefonie przedstawionym na tegorocznym Światowym Kongresie Technologii Mobilnych. Wyposażenie telefonu w Windows Mobile® 6.1 oraz w unikalny interfejs panelu Sony Ericsson XPERIA™ (UI), umożliwi personalizację doznań użytkownika. Jednocześnie usprawniona zostanie łączność i przesyłanie wiadomości oraz udoskonalone zostaną funkcje multimedialne.

W sytuacji, gdy mobilne połączenie szerokopasmowe jest już stabilnym, dojrzałym rozwiązaniem, tym, co obecnie zaskakuje odbiorców jest szeroka gama usług multimedialnych oraz treści. Użytkownicy mogą mieć do nich dostęp przez telefon komórkowy, będąc w ruchu. Telefon Sony Ericsson XPERIA™ X1 umożliwia odbiorcom jego personalizację za pomocą ekranu dotykowego oraz interfejsu UI.  Interfejs, oparty na współpracy z panelem, w niepowtarzalny sposób dostosowuje się do sposobu i stylu życia użytkownika. Pozwala mu na stworzenie aktywnej konsoli telefonu według własnych upodobań – wystarczy, że  przełączy się pomiędzy panelami, zgodnie ze swoim nastrojem, aktywnością i potrzebami komunikacyjnymi jakie pojawią się w trakcie dnia.

„Nie ma dwóch ludzi o takich samych upodobaniach i pragnieniach. Telefon Sony Ericsson XPERIA™ X1 został zaprojektowany w tym celu, aby pokazać, że komunikacja mobilna w sieci oraz rozrywka multimedialna mogą być skrojone na miarę, a konkretny człowiek może znaleźć się w centrum takiego doświadczenia użytkownika telefonii, które ma unikalny, osobisty charakter” powiedział Rikko Sakaguchi, Head of Portfolio and Propositions, Sony Ericsson.

Również operatorzy będą mogli tworzyć według własnej wizji panele dotykowe, które umieszczone są w telefonie XPERIA™ X1. Dzięki temu będą mogli dostarczyć odbiorcy bogatą, zagregowaną ofertę swoich aplikacji i usług. Dodatkowo Sony Ericsson planuje także współpracę z kluczowymi partnerami opracowującymi technologie tworzenia paneli.  Chce umożliwić im rozwijanie ekscytujących aplikacji, którymi będą mogli cieszyć się użytkownicy telefonu XPERIA™ X1.

Aby dowiedzieć się więcej o unikalnych zdolnościach do personalizacji oraz dostosowywania aparatu do różnych zadań i potrzeb, jakie cechują telefon XPERIA™ X1odwiedź stoisko Sony Ericsson (Central Hall C3, stoisko nr 1627) podczas targów CTIA w Las Vegas w dniach 1 – 4 kwietnia 2008,

Marka multimedialnych telefonów komórkowych Sony Ericsson XPERIA™ oferuje całkowicie nowe doświadczenie użytkownikowi,  stawiając go w centrum doznań multimedialnych i pozwalając mu tworzyć konsolę panelu dotykowego, która jest niepowtarzalna i jedyna, dostosowana do potrzeb i stylu życia poszczególnych osób.

Telefon Sony Ericsson XPERIA™ X1 będzie dostępny na wybranych rynkach w drugiej połowie 2008 roku.

Rusza kampania Samsunga i780.
Autor: orientalny
10 kwietnia 2008, 19:07

Kampania realizowana będzie w dwóch wersjach: wyłącznie z telefonem Samsung i780 oraz w wersji z wyjątkowym pakietem Navi zawierającym program do nawigacji AutoMapa. W kampanii zostanie wykorzystana również postać znanego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca, który jest twarzą i głosem marki AutoMapa.  

 

Kampania będzie obecna w:

- prasie (tytuły lifestylowe, branżowe, tygodniki społeczno-polityczne oraz motoryzacyjne)

- radiu

- TV  (sponsoring programów biznesowych na TVN24)

- nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor)

 

Kampania potrwa do końca maja i jest wyłącznie kampanią lokalną.

Kreacja: agencja GonnaBe

Sesja fotograficzna: Shoot Me

fotograf: Robert Ceranowicz

 

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Jest to ostatnia kampania realizowana przez ten dom mediowy dla firmy Samsung.