09 maja 2008, 08:54
Komórki w małym paluszku i telekomunikacja w Polsce również.
W domu czy w podróży – muzyka może teraz zawsze towarzyszyć Tobie i Twoim przyjaciołom. Ciesz się doskonałym dźwiękiem bez plątaniny kabli. Motorola poszerza muzyczne portfolio.
“Mobilna muzyka” to jedna z propozycji Motoroli (NYSE: MOT) na nadchodzące lato. Ofertę znanych już muzycznych telefonów – MOTO U9 i ROKR E8 firma uzupełnia o niewielkie głośniki Stereo Bluetooth EQ5 i EQ7 oraz EQ3 z tradycyjnym złączem jack. Dzięki małym rozmiarom można bez problemu zabrać je na każdy wyjazd albo znaleźć dla nich miejsce w ciasnym mieszkaniu. Głośniki mogą być połączone z niemal każdym źródłem muzyki, np. z telefonem, odtwarzaczem MP3 czy iPodem. Ponadto modele EQ5 i EQ7 zaprojektowane są tak, by można je było wykorzystać jako samochodowy zestaw głośnomówiący.
– Muzyka wyraża naszą osobowość; lubimy się nią dzielić z bliskimi osobami, pomaga nam odpoczywać, dlatego szczególnie często towarzyszy nam w wakacje. Teraz możesz zabrać swoje ulubione dźwięki ze sobą, gdziekolwiek się udajesz. Na 2 GB wewnętrznej pamięci telefonu ROKR E8 zapiszesz ok. 1500 piosenek, a dodatkowo można wykorzystać zewnętrzną kartę pamięci. Aby dzielić się przyjemnymi chwilami, bawić się w rytmie letnich hitów, zabierz ze sobą małe i lekkie głośniki. Motorola stawia tego lata na mobilną muzykę – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing menadżer na Europę Środkowo-Wschodnią w Motoroli.
Mały i lekki telefon, o zaokrąglonych kształtach, dostępny w barwach intensywnego fioletu, różu, a także czerni. Animacje na zewnętrznym wyświetlaczu wydają się bez granic, zlewając się z obudową. MOTO U9 pozwala na słuchanie świetnej jakości muzyki bezprzewodowo. Na zewnętrznej części klapki umieszczono interaktywne, muzyczne klawisze, umożliwiające wygodnie sterowanie utworami bez otwierania telefonu. Technologia CrystalTalk™ pozwala na swobodne prowadzenie rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu.
Telefon
będzie dostępny w pierwszej kolejności u operatora Era, a następnie
u pozostałych operatorów. Szacunkowa cena detaliczna w niezależnym punkcie GSM
– ok. 950 złotych.
Telefon ROKR E8 – muzyczny kameleon Telefon, który – dzięki zastosowaniu unikatowej technologii ModeShift – za pomocą jednego dotknięcia klawisza przekształca się w odtwarzacz muzyczny. Na szklanej powierzchni wyświetlają się tylko potrzebne w danym momencie wirtualne klawisze, które wiernie imitują naciśnięcie palcem. Wyposażony w profil Bluetooth Stereo ROKR E8 zapewnia doskonały przestrzenny dźwięk, wygodne sterowanie muzyką oraz wyszukiwanie potrzebnych danych, dzięki komfortowemu rozwiązaniu FastScroll.
Telefon został uznany w tym roku na targach CES w Las Vegas za najlepsze urządzenie w kategorii: Show, Cellphones & Smartphones, a odwiedzający targi przyznali mu prestiżowy tytuł, tzw. People's Voice.
Kompaktowe i bardzo lekkie (zaledwie 140 gram), rozkładane głośniki, mogą zostać podłączone niemal do każdego źródła muzyki za pomocą klasycznego złącza stereo jack (3,5 mm). Ich mały, nawet po rozłożeniu, rozmiar – 13 cm x 3,5 cm x 3,5 cm –
umożliwia zabranie głośników wszędzie ze sobą. Wystarczy tylko je rozłożyć, a dzięki czterem bateriom AAA będzie można cieszyć się ulubioną muzyka nawet przez 12 godzin. Jakość dźwięku zapewnia neodymowa membrana z aluminiowym wykończeniem.
Produkt będzie dostępny w czerwcu. Sugerowana cena głośników to 89 złotych.
To rozwiązanie dla tych, którzy chcą cieszyć się zarówno bezprzewodową muzyką, jak i korzystać z wygodnego samochodowego zestawu głośnomówiącego. Doskonałą jakość przestrzennego dźwięku zapewnia technologia SRS WOW HD. Małe głośniki, o wymiarach 116 mm x 65 mm x 15 mm i wadze 100 gram, można połączyć z telefonem lub odtwarzaczem MP3 za pomocą bezprzewodowej technologii Bluetooth Stereo albo tradycyjnego złącza 3,5 mm stereo jack. Aby ułatwić obsługę urządzenia, na jego obudowie umieszczono przyciski do zmieniania utworów w telefonie. Przy przychodzącym połączeniu muzyka jest wyciszana, a redukcja szumów i echa pozwala na rozmowę bez zakłóceń.
Produkt będzie dostępny w czerwcu. Sugerowana cena głośników to 229 złotych.
To propozycja Motoroli dla prawdziwych koneserów mobilnej
muzyki, którzy chcą cieszyć się pełnym bogactwem brzmienia, nawet gdy nie mają
dostępu do profesjonalnej wieży. Te niewielkie głośniki, o wymiarach zaledwie
16,9 cm x 15,4 cm x 4,2 cm i wadze 440
gram, to efekt współpracy ze znaną firmą produkującą nagłośnienie – JBL. Model
EQ7 został wyposażony w cztery głośniki Odyssey w aluminiowej obudowie. Ze
źródłem muzyki można połączyć je za pomocą technologii Bluetooth Stereo (zasięg
aż do 100 metrów) lub złącza 3,5 mm stereo jack. Wygodną obsługę zapewniają
klawisze na obudowie do sterowania muzyką oraz połączeniami telefonicznymi.
Urządzenie pozwala na podłączenie jednocześnie dwóch telefonów, np. służbowego
i prywatnego (tzw. multipoint). Można je ładować ładowarką podróżną lub zasilać
bateriami AA. Redukcja szumów i zakłóceń pozwala na wygodną telekonferencję.
Produkt będzie dostępny w czerwcu. Sugerowana cena głośników to 399 złotych.
Informacje o Motoroli
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, cyfrowe urządzenia multimedialne, modemy przewodowe, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2007 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,6 mld USD.
Więcej informacji na www.motorola.com
Serwis Timik.pl zakończył kolejny etap wdrażania wirtualnego świata
dedykowanego dla młodzieży. Jest to platforma komunikacyjna i
rozrywkowa, która w środowisku multiplayer integruje czaty, konkursy,
treści multimedialne i umożliwia różne formy aktywności. Użytkownicy
mają do dyspozycji pokoje publiczne i prywatne, mogą aranżować ich
wyposażenie, korzystają z bazy awatarów, która umożliwia kreowanie
własnej postaci. W serwisie konsekwentnie wprowadzane są nowe moduły i
aplikacje, które zwiększają jego użyteczność.
Podczas kilku
miesięcy działalności systematycznie rozwija się społeczność
użytkowników związanych z serwisem. Wydają oni własne gazetki i
biuletyny informacyjne, organizują konkursy i wybory oraz kreują nowe
zawody, prowadzą własne hotele i restauracje. Wykorzystana grafika
ilustracyjna i sposób przetwarzania danych umożliwiają uruchamianie
systemu bez większych przeszkód praktycznie na każdym komputerze
podłączonym do Internetu wyposażonym w plugin Flash.
Podczas
projektowania systemu analizowano potrzeby różnych grup użytkowników
Internetu oraz prowadzono rozmowy z ich aktywnymi uczestnikami. W
efekcie powstały rozwiązania, które uzupełniają aktualną ofertę
dostępnych w Polsce serwisów i rozszerzają zakres form rozrywki on-line.
Dzięki współpracy PTK Centertel, Prokom Investments i władz Warszawy, w stolicy odbędzie się największy w Polsce turniej tenisowy z cyklu ATP International Series. Gwiazdy tenisa zagrają w dniach 9-15 czerwca 2008 na kortach Warszawianki. Pula nagród Orange Warsaw Open wyniesie 404 000 euro.
„Współorganizacja tak prestiżowego turnieju jest dla nas ogromnym wyzwaniem. Dzięki entuzjazmowi i zaangażowaniu władz miasta oraz pasji PTK Centertel światowy tenis zobaczymy w Warszawie. Jesteśmy dumni z tego, że możemy podtrzymać najlepsze sportowe tradycje, zapoczątkowane przez firmę Prokom" - powiedziała prezes zarządu PTK Centertel, Grażyna Piotrowska-Oliwa.
Organizacji dużych, międzynarodowych wydarzeń sportowych w Warszawie sprzyja lokalizacja miasta w centrum Polski, największy port lotniczy oraz rozbudowana baza noclegowa i sportowo-rekreacyjna. Stolica oferuje największą w kraju liczbę całorocznych kortów, spełniających wymogi światowych federacji tenisowych.
„Warszawa systematycznie buduje swoją markę poprzez sport. W kontekście przygotowań do EURO 2012 udowadniamy, że stolica Polski jest najlepszym miejscem do organizacji ważnych wydarzeń sportowych, takich jak Orange Warsaw Open" - mówi prezydent Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Turniej będzie wspierany doświadczeniem Prokom Investments - dotychczasowego sponsora i organizatora turnieju w Sopocie. „Przez ostatnich szesnaście lat turniej organizowany był w Sopocie. To dzięki zaangażowaniu władz Sopotu z prezydentem Jackiem Karnowskim na czele, Sopockiego Klubu Tenisowego i dziesiątek przyjaciół tenisa mogliśmy rozwinąć turniej do rangi największego wydarzenia tenisowego w Polsce i jednocześnie jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w naszym kraju. Przez lata zdobyliśmy ogromne doświadczenie w organizacji imprezy sportowej na najwyższym światowym poziomie, co potwierdziły również władze ATP, przyznając nam w 2007 roku nagrodę dla najlepiej zorganizowanego turnieju tenisowego w Europie.
Dziś, tym doświadczeniem chcemy podzielić się z naszym wieloletnim partnerem - PTK Centertel, który przy współorganizacji turnieju przejmuje wiodącą rolę. Cieszę się, że prezes Grażyna Piotrowska-Oliwa współdzieli naszą pasję do rozwoju tenisa w Polsce. A silne związki Prokomu z polskim tenisem chcemy pogłębić poprzez wspieranie utalentowanych polskich tenisistów, grających w ramach PZT Prokom Team" - powiedział prezes zarządu Prokom Investments, Ryszard Krauze.
Orange jest jednym z najbardziej aktywnych sponsorów sportu w Polsce, m.in. jako sponsor pierwszej ligi piłkarskiej - Orange Ekstraklasy i tenisa ziemnego. Zgodnie ze swoją strategią sponsoringową, PTK Centertel wspiera wydarzenia sportowe, przyczyniając się tym samym do popularyzacji i rozwoju sportu w kraju. Zaangażowanie PTK Centertel w sponsorowanie polskiego tenisa sięga 2000 roku, gdy podjęto decyzję o zaangażowaniu w rozgrywany w Sopocie turniej. Dzięki współpracy Orange i Prokom, jedyny w kraju turniej rangi ATP stał się najbardziej rozpoznawalną imprezą tenisową w Polsce. Stało się tak m.in. dzięki profesjonalizmowi organizatorów i największym gwiazdom światowego tenisa, które regularnie pojawiały się w Sopocie. W 2004 roku zwyciężył Rafael Nadal, aktualnie absolutna gwiazda światowego tenisa. W Sopocie grali także: Guillermo Coria, Nikołaj Dawydienko, Juan Carlos Ferrero, Marat Safin, czy Carlos Moya.
mBank mobile udostępnił swoim Klientom prosty i wygodny sposób doładowania konta przez wysłanie krótkiej wiadomości tekstowej SMS.
Aby skorzystać z bezpłatnej usługi doładowania telefonu przez SMS wystarczy ją aktywować w serwisie transakcyjnym mBanku, podając konto, z którego ma być zrealizowana płatność oraz numer telefonu.
Doładowanie konta jest bardzo szybkie - należy wysłać SMS na bezpłatny numer 3388 podając w treści wiadomości jedynie kwotę zasilenia (od 5 do 20 zł). Zasilenie konta w telefonie jest zrealizowane w ciągu kilku minut od wysłania wiadomości SMS. Usługa działa także w roamingu - opłata za wysłanie SMSa zależna jest od strefy roamingowej, w której znajduje się Klient. Przebywając więc poza granicami Polski, można swobodnie doładować swój telefon.
mBank mobile to operator komórkowy mBanku. Oferuje najniższą cenę minuty poza sięć, darmowe doładowania za korzystanie z kart mBanku oraz telefony Nokia na kredyt.