Archiwum czerwiec 2008, strona 2


Microsoft rozszerza program licencjonowania...
Autor: orientalny
08 czerwca 2008, 13:10

Na tajwańskich targach COMPUTEX TAIPEI 2008, firma Microsoft® poinformowała o rozszerzeniu specjalnego programu udzielania licencji technologicznych firmom trzecim. Oparte o najnowsze osiągnięcia w dziedzinie akcesoriów komputerowych rozwiązania, będą dostępne poprzez specjalną witrynę internetową Licensed Contract Manufactures Marketplace. W najbliższym czasie do portfolio licencjonowanych technologii dołączą następujące rozwiązania: „Instant Viewer”, „Magnetic Recharging Cable”, „Video Conferencing Digital Pan, Tilt, Zoom and Face Tracking”.

 

Manufactures Marketplace

To witryna internetowa oferująca producentom nowoczesne i uznane wśród konsumentów technologie, zarezerwowane do tej pory jedynie dla najbardziej nowoczesnych akcesoriów komputerowych. Za sprawą przystępnych cenowo licencji, możliwe jest wykorzystywanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań znanych z produktów Microsoft Hardware. Dzięki stronie internetowej programu Licensed Contract Manufactures Marketplace licencjobiorcy mogą przedstawiać swoje firmy oraz oferwane przez nie produkty. Program licencjonowania oferowany przez Microsoft Hardware stale się rozrasta, skupiając w tej chwili 30 różnych producentów. Wirtynę Manufactures Marketplace można znaleźć pod adresem:

 http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/licensing/licensees.mspx.

„Jako światowy lider w dziedzinie innowacji akcesoriów komputerowych, jesteśmy podekscytowani możliwoscią dalszego rozszerzania naszego programu licencjonowania technologii Microsoft Hardware.” – powiedział Rusty Jeffers, general manager Microsoft Hardware. „Z dużym zaciekawieniem będziemy obserowować rozwój strony i korzyści płynących z licencjonowania naszych rozwiazań.” – dodał Jeffers.

 

Rozwój programu licencjonowania technologii Microsoft Hardware

            W zeszłym roku program umożliwił certyfikowanym producentom wykup licencji obejmującej mozliwość korzystania z automatycznego czujnika łączy USB-PS/2 (U2). Od tamtej pory Microsoft Hardware współpracuje z trzynastoma producentami myszy oraz klawiatur komputerowych, którzy stosują rozwiązanie U2 w swoich produktach. W tym roku do tej grupy dołączyły 3 kolejne firmy: Acco Brands Corp., Jasco Products Co. oraz Micro Innovations.

            Microsoft to jedyny producent akcesoriów komputerowych, który umożliwił firmom trzecim korzystanie z innowacyjnych licencji. Podczas targów COMPUTEX TAIPEI 2008 ogłoszono udostępnienie trzech nowych rozwiązań:

Instant Viewer. Funkcja pozwalająca za pomocą jednego kliknięcia na przeglądanie na ekranie komputera wszystkich otwartych programów. Opcja  zintegrowana jest
z oprogramowaniem Microsoft IntelliPoint, które dołączane jest wszystkich myszy Microsoft Hardware. Magnetic Recharging Cable. Po raz pierwszy zastosowany w Mobile Memory Mouse 8000 kabel magnetyczny, pozwalający na bezproblemową pracę podczas ładowania akumulatora myszy. Rozwiązanie to stanowi alternatywę dla tradycyjnych stacji dokujących. Video Conferencing Digital Pan, Tilt, Zoom and Face Tracking. To technologia znana do tej pory z kamery Interenetowej Microsoft LifeCam VX-6000 pozwalająca
na śledzenie ruchów rozmówcy tak, aby znajdował się on zawsze w centrum obiektywu.

Dział Hardware firmy Microsoft

Już od dwóch z górą dziesięcioleci Hardware Group stosuje innowacyjne technologie, najnowocześniejsze projekty
i przeprowadza rozległe testy, aby tworzyć produkty o wysokiej jakości i trwałości. Microsoft Hardware jest liderem rynku w dziedzinie ergonomii, projektowania i zgodności sprzętowo-programowej. Dostarcza produkty, które pozwalają w sposób prostszy, wygodniejszy i znacznie bardziej przyjemny korzystać z komputera. Mysz Microsoft IntelliMouse® Explorer, wprowadzona na rynek w roku 1999, znalazła się na opublikowanej przez PCWorld.com
w grudniu 2005 roku liście „50 najwspanialszych gadżetów minionego 50-lecia". Była to pierwsza powszechnie dostępna mysz optyczna.

 

O Microsoft

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji.  W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie
z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 60 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym 230 osób w Polsce.

 

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi  i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Polski oddział Microsoft chce brać aktywny udział  w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej  w Polsce. Naturalną konsekwencją prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W trakcie swojej niemal 14-letniej obecności w naszym kraju, firma zaangażowała się w liczne programy społeczne. Od 2003 roku różnym organizacjom pozarządowym przyznano w sumie 6 grantów  na realizację projektów edukacyjnych Unlimited Potential. W maju 2005 roku zainaugurowana została działalność Forum Edukacji Microsoft - inicjatywy, która skupia wszystkie projekty i programy społeczno-edukacyjne realizowane  w Polsce przez Microsoft.

Telefon znajdzie okazję
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:19

Komórka wkrótce może się stać nieodłącznym towarzyszem zakupów. Dzięki nowej usłudze w telefonie można sprawdzić, w którym z pobliskich sklepów telewizor czy żelazko kupisz najtaniej.

- W perspektywie dwóch, trzech lat każdy z nas będzie zaczynał zakupy od sięgnięcia po telefon - mówi w "Gazecie Wyborczej" Wojciech Czernecki, współzałożyciel internetowej porównywarki cen Nokaut. - Będąc w sklepie, będziemy mogli sprawdzić nie tylko to, czy oferta jest atrakcyjna cenowo, ale czy inne sklepy w najbliższej okolicy nie oferują lepszych warunków - dodaje.

Praktycznie każda licząca się porównywarka cen ma już obok tradycyjnego adresu także specjalny, odchudzony serwis dla właścicieli komórek. I tak np. pod adresem mceneo.pl działa mobilna wersja porównywarki Ceneo, podobny serwis oferuje też Skąpiec. I choć komórka znacznie rzadziej niż komputer służy do łączenia się z internetem, to i tu właściciele porównywarek wymyślają coraz to nowe usługi, by przyciągnąć użytkowników. Ostatnią nowinką jest połączenie ofert sklepowych z ich geolokalizacją, czyli miejscem na mapie. Taką usługę wprowadził w mobilnej wersji serwisu Nokaut - wystarczy wpisać nazwę produktu lub jego kod kreskowy i miejsce, w którym się znajdujemy. Poza listą z ofertami na ekranie komórki wyświetli się też mapa z zaznaczonymi okolicznymi sklepami, w których można kupić wybrany towar. Nokaut podaje, że użytkownicy będą mogli w ten sposób przeszukiwać oferty ponad 1,2 tys. e-sklepów współpracujących z porównywarką - łącznie w bazie jest ponad 7,6 mln ofert na prawie 1,9 mln produktów. Zapewnia też, że te punkty, które nie umożliwiają odbioru własnego, będą wyraźnie oznaczone - pisze "Gazeta Wyborcza".

„Słoneczna Promocja” na abonamenty w...
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:18
Od jutra, tj. 03.06, PLAY uruchamia nową ofertę promocyjną „Słoneczna promocja".

Oferta dotyczy dwóch ofert Nowy Play Abonament 50 oraz Nowy Play Abonament 65. Każdy nowoaktywowany klient w ramach obu ofert otrzyma 50% rabatu na abonament przez pierwsze trzy pełne cykle rozliczeniowe. W pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym klient otrzymuje także rabat w wysokości 50% na opłatę abonamentową, która jest naliczona proporcjonalnie do liczby dni i pozostałych do końca tego okresu.

W ramach promocji klient może wybrać dowolny model telefonu dostępny w ofercie Nowy Play Abonament oraz Play Abonament 40.

Więcej na temat oferty można znaleźć na stronie www operatora - http://www.playmobile.pl/

„Minuty na Deser” – pyszny lodowy deser...
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:17

W nowej odsłonie Deseru jedynie 10 gr/minutę za połączenia głosowe do wszystkich sieci. To kolejna wyjątkowa oferta „serwowana" obecnym użytkownikom Play na Kartę i Nowy Play na Kartę.

Od 2 czerwca użytkownicy Play na Kartę i Nowy Play na Kartę mogą zakupić Pakiet 90 minut za 9 zł. Pakiet będzie przyznawany przez kolejne 6 miesięcy w 15-to minutowych pakietach.

Minuty można wykorzystać na połączenia głosowe do wszystkich sieci i na telefony stacjonarne w Polsce.

Aby przystąpić do promocji należy wpisać w telefonie kod *111*13*1# . Jednorazowa opłata 9 zł jest pobierana automatycznie. Pakiet można aktywować od 02.06.2008 do 30.06.2008.

Pakiety 15 minut są przyznawane na początku każdego miesiąca. Aby je otrzymywać należy przez cały czas trwania promocji zachowywać ważność połączeń wychodzących.

Każdorazowo przyznany 15-minutowy pakiet jest ważny 30 dni.

Jeden użytkownik może aktywować pakiet tylko jeden raz.

Oficjalne oświadczenie w sprawie problemów...
Autor: orientalny
03 czerwca 2008, 16:17

Informujemy wszystkich klientów PLAY o całkowitym wyeliminowaniu problemów technicznych, które miały miejsce między godziną 15 a 16 w dniu dzisiejszym. Jednocześnie chcielibyśmy zdecydowanie podkreślić, że sytuacja wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie firmy P4, operatora marki PLAY.