26 kwietnia 2008, 09:16
Sony Ericsson liderem wśród producentów telefonów komórkowych. W badaniu satysfakcji klientów Gold Standard użytkownicy komórek przyznali marce Sony Ericsson maksymalną ocenę we wszystkich kategoriach.
Sony Ericsson z przyjemnością ogłasza, iż w badaniu satysfakcji klientów Gold Standard 2008, przeprowadzonym przez TNS OBOP, niekwestionowanym liderem jest Sony Ericsson.
Klienci oceniali producentów telefonów komórkowych w pięciu kategoriach: czas działania baterii, łatwość obsługi, niezawodność, dostępne funkcje i usługi, design. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 gwiazdki (poniżej oczekiwań) do 5 gwiazdek (pełna satysfakcja). Sony Ericsson w każdej z 5 kategorii otrzymał jako jedyny producent telefonów komórkowych maksymalna ocenę. Oznacza to, że telefony komórkowe Sony Ericsson dają klientom pełną satysfakcję z ich użytkowania.
„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak prestiżowej nagrody. Satysfakcja naszych klientów, którzy docenili wysoką jakość naszych produktów, ich funkcje i design potwierdza nasze starania i aspiracje”, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson. „Ta nagroda to dla nas zobowiązanie wobec klientów.”
Gold Standard to niezależne badanie, realizowane przez TNS OBOP, którego celem jest wyróżnianie produktów i usług oferowanych na polskim rynku, które dają użytkownikom pełną satysfakcję z ich używania. Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem metodologii Omnimas przy użyciu techniki CAPI (Computer Assisted Personel Interview) na reprezentatywnej grupie mieszkańców Polski, mających ukończone 15 lat.