Najnowsze wpisy, strona 19


W PLAY gruszki i ceny minut spadają same
Autor: orientalny
06 kwietnia 2008, 18:11

Nowa oferta dla Użytkowników usług na kartę w PLAY  - pierwsza na polskim rynku taryfa kumulacyjna preferująca lojalnych Użytkowników, w której minuty i smsy tanieją na stałe.

 

Od 7 kwietnia do odwołania użytkownicy PLAY mają możliwość skorzystania z nowej oferty cennikowej „Nowy Play Na Kartę". To pierwsza na polskim rynku oferta kumulacyjna.

Użytkownik PLAY dokonując doładowania konta dowolną kwotą, gromadzi kapitał, który ma stały wpływ na obniżenie ceny usług.

 

 

Jednym z najważniejszych benefitów oferty jest jej elastyczność doładowań konta bez narzucania Użytkownikowi z góry ustalonych kwot doładowań tak jak dzieje się to w przypadku ofert konkurentów. Spełniając te warunki - ważność konta na połączenia wychodzące- Użytkownik ma możliwość osiągnięcia bardzo atrakcyjnych stawek.

 

Z nowej oferty mogą skorzystać również obecni Użytkownicy Play, którzy korzystają z oferty Play Karta. Wystarczy, że z pozycji swojego telefonu wyślą krótki kod *107# a niemalże natychmiast zostaną migrowani na nową ofertę.

 

„Uszyliśmy nową taryfę na miarę potrzeb naszych klientów, dając im pełną swobodę wyboru - opisuje w skrócie nową taryfę Jacek Hensler Dyrektor Marketingu PLAY - doceniając lojalność klientów uatrakcyjniamy ofertę"

 

W odróżnieniu od dostępnych na rynku ofert tego typu Nowy PLAY na Kartę obniża stawki na połączenia i SMSy na stałe. Jedyny wymóg to utrzymywanie ważności konta na połączenia wychodzące.

 

Dla Użytkowników chcących skorzystać z nowej oferty Play wprowadził długo oczekiwaną usługę „Taniej z wybranymi numerami w Play" pozwalającą na tańsze połączenia i SMS-y z wybranym numerem PLAY lub numerem krajowej sieci stacjonarnej.

 

W ramach tej usługi Użytkownicy oferty „Nowy Play na Kartę" dostaną co miesiąc 240 minut na połączenia z jednym wybranym numerem płacąc przy tym tylko 3 grosze za SMS-a. Miesięczny koszt  usługi to 12 zł. Nie wykorzystane minuty przepadają z końcem miesiąca a ważność pakietu to 30 dni.

 

Warunkiem utrzymania aktywnej usługi co miesiąc jest posiadanie na koncie na ostatni dzień miesiąca 12 złotych oraz utrzymanie ważnego konta na połączenia wychodzące.

 

Aby aktywować usługę należy wybrać i zatwierdzić skrócony kod *111*10*1#, a następnie wprowadzić numer w formacie 9-cyfrowym i zatwierdzić na klawiaturze telefonu lub wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu *111#, a następnie w sekcji Usługi wybrać odpowiednią opcję. Można również uruchomić powyższą usługę logując się na stronie https://obslugaonline.playmobile.pl i wykrając odpowiednią opcję w zakładce Usługi lub po prostu zadzwonić do Konsultanta Obsługi Klienta Play pod numer *502 i poprosić o wprowadzenie numeru w ramach usługi

 

 

Pierwsza polska reklama na serwerach Counter-Strike...
Autor: orientalny
04 kwietnia 2008, 15:27
Miłośnicy gier komputerowych korzystający z europejskich serwerów Counter-Strike podczas gry oglądają reklamy zachęcające do odwiedzenia serwisu GameCorner.pl oraz wzięcia udziału w Kode 5 Global Gaming Revolution. To pierwszy w Polsce przykład wykorzystania reklamy dynamicznej w grach komputerowych.


Reklama dynamiczna na serwerach polega na bezpośrednim pobieraniu treści reklamowej przy polaczeniu komputera z internetem i wyświetlaniu na mapie reklamy zbliżonej do tradycyjnego outdooru. Ten typ reklamy może być dostosowany do lokalizacji gracza czy tez pory dnia, reklamodawcom pozwala natomiast otrzymywać informacje o skuteczności przekazu.

Pierwszą taką kampanię reklamową realizuje serwis GameCorner.pl, jeden z głównych sponsorów finału polskiej edycji imprezy ''Kode5 Global Gaming Revolution''. To największa polska impreza dla miłośników gier komputerowych, którzy spotkają się w dniach 5-6 kwietnia br. w warszawskim centrum handlowym „Blue City".

Za przygotowanie i emisje reklamy odpowiedzialna była agencja AdAction.

Netia wyróżniona Złotymi Antenami Świata...
Autor: orientalny
04 kwietnia 2008, 15:27
Netia SA otrzymała Złote Anteny Świata Telekomunikacji w kategorii Firma Roku oraz Kampania Promocyjna Roku. Wręczenie nagród odbyło się 3 kwietnia podczas gali VIII Sympozjum Świata Telekomunikacji.

Netia została nagrodzona w dziesiątej edycji konkursu kwartalnika „Świat Telekomunikacji” w kategorii Firma Roku oraz za kampanię „Netia na święta”. Złote Anteny przyznawane są przez niezależną kapitułę za dokonania w dziedzinie telekomunikacji w ostatnich dwunastu miesiącach.
Rytm i szyk z nowym MOTO U9
Autor: orientalny
04 kwietnia 2008, 10:32

motoMotorola (NYSE: MOT) wyznacza trendy w muzyce
i we wzornictwie. Nowy telefon komórkowy MOTO U9 pozwala odbierać muzykę wieloma zmysłami, poruszać się w jej rytmie. Mały i lekki, o zaokrąglonych kształtach MOTO U9 został zaprojektowany tak, by doskonale leżał w dłoni i idealnie mieścił się
w kieszeni. Zachwycić może zewnętrzny wyświetlacz, na którym niemające granicy animacje zlewają się z obudową.

 

Elegancki telefon został wyposażony w technologię pozwalającą na słuchanie świetnej jakości muzyki bezprzewodowo oraz w stworzone przez Motorolę rozwiązanie – CrystalTalk™ – zapewniające swobodne prowadzenie rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu, np. na ruchliwej ulicy lub imprezie. Na zewnętrznej części klapki umieszczono interaktywne, muzyczne klawisze, które pozwalają wygodnie sterować utworami bez otwierania telefonu.

 

moto– To telefon dla ludzi, którym muzyka towarzyszy na każdym kroku. Dzięki niemu mogą słuchać jej zawsze, ciesząc się wygodą, jaką dają choćby technologia Bluetooth Stereo i specjalne muzyczne klawisze. To również telefon dla tych, którzy wyznaczają trendy
w modzie i chcą się wyróżnić – jego metalicznie lśniąca obudowa oraz precyzja wykończenia wyróżniają go spośród innych modeli – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing menedżer na region Europy Środkowo-Wschodniej w Motoroli.

 

Światowym ambasadorem telefonu MOTO U9 jest znana piosenkarka Fergie, którą wszyscy kojarzą zarówno z jej występami solowymi jak i w zespole Black Eyed Pease.

 

– Fergie jest laureatką nagrody GRAMMY, zdobywczynią podwójnej platyny i niezwykle nowoczesną kobietą. Jest ikoną tego, co chcemy zakomunikować naszym użytkownikom – że styl i muzyka wyrażają naszą osobowość, którą pokazujemy innym – mówi Joni Christensen, wiceszef działu Feature and Mass Market Phones, Mobile Devices, Motorola.

 

Dwa miliony aktywacji w ofertach biznesowych...
Autor: orientalny
04 kwietnia 2008, 10:29

PTK Centertel, opertator sieci Orange jest pierwszym polskim operatorem komórkowym, któremu udało się osiągnąć liczbę dwóch milionów kart SIM sprzedanych w ofertach dla klientów biznesowych.

Klientem, który kupił dwumilionową kartę jest firma Nexbau z Karpicka koło Wolsztyna (województwo wielkopolskie), korzystająca ogółem z 45 aktywacji w ofercie Orange dla Firm. Dwumilionowemu użytkownikowi operator nieodpłatnie zaoferował bezterminowe Nielimitowane Rozmowy w Orange.

Orange jest liderem usług komórkowych dla firm, a jego udział w tym rynku wynosi około 37,8 proc.  - Tak dobry wynik jest dla nas dowodem na to, że klienci doceniają zalety Orange. Będziemy nadal uatrakcyjniać naszą ofertę i wzbogacić ją o nowe rozwiązania dla dużych i średnich przedsiębiorstw, a także międzynarodowych grup biznesowych. Ważnym kierunkiem działań będzie dalsze zwiększenie zasięgu i szybkości usług internetowych oraz wprowadzenie atrakcyjnego roamingu połączeń głosowych i transmisji danych - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel.